Mūsdienu laikmetā ir ļoti daudz informācijas, tādēļ ar īsiem un praktiskiem piemēriem parādīsim kā izveidot reklāmu. Atceries: Reklāmai jāpiesaista cilvēku uzmanība!

Sāksim ar dažām būtiskām lietām, kas nosaka reklāmas efektivitāti.

  1. Kāda vecuma cilvēki ir Jūsu klienti?
  2. Kāda dzimuma ir Jūsu klienti?
  3. Kas Jūs iedvesmo kā uzņēmuma vadītāju?
  4. Kurā vietā atrodas Jūsu klienti?
  5. Kā produkts vai prece dos cilvēkiem atrisinājumu problēmai?
  6. Kādus bonusus Jūs varat piedāvāt klientam, kad iegādāsies preci vai pakalpojumu? Šie ir tikai daži jautājumi kā izveidot reklāmu.
  7. Tālāk notiek reklāmas radīšana pēc reklāmas stratēģijas izveides. Sazinies ar mums un mēs sagatavosim risinājumus.

Reklāmai jārada emocijas, kas sniedz cilvēkam vēlmi iegādāties preci vai pakalpojumu

Kādi ir mūsdienu reklāmas veidi?

Sāksim ar šobrīd populārāko, interneta reklāma. Pastāv daudz kanāla veidu, lai klientus piesaistītu no citiem sociālajiem portāliem. Ir gan automātiskie klientu ģenerātori, gan manuālie. Piemēram, maksas reklāmas internetā, google reklāmas, SEO pakalpojumi u.c. Jūsu izvēle, ko izmantosiet savā ikdienā.

Šeit tomēr ir būtiska nianse! Ne visi klienti atrodas internetā, tādēļ mēs piedāvājam arī reklāmas drukas iespējas jebkurām vajadzībām. Drukas materiāli nonāk pie cilvēkiem, kas ikdienā neatroda internetā, tādēļ iekļauj būtiskāko informāciju. Cenas, atlaides, ieguvumus klientam, kontaktus, motivācijas tekstu u.c. lietas, kas piesaista cilvēka uzmanību.

Kādus pakalpojumus izmanto mūsu klienti?

Mūsu aizrautība ir reklāmas nozare. Saviem klientiem piedāvājam dizaina izstrādi, web lapu izveidi, SEO auditu, SEO tekstu rakstīšanu (tieši tā pat kā šis teksts),  biznesa analītiku, lai bizness kļūtu efektīvs un peļņu nesošs, drukas materiāli, iepakojuma ražošana u.c.

Izmanto iespēju un pasūti pie mums flajerus, bukletus, kalendārus, grāmatas, iepakojumu, uzlīmes, vizītkartes u.c. instrumentus, kas pārdod vairāk!

Dalies ar šo rakstu kādā no sociālajiem tīkliem!

Līdzīgi raksti