Klientu attiecību vadība nākotnē?

Klientu attiecību vadība nakotnē noteikti vairāk būs online vide un klātienes tikšanās būs jāveido pārsteigumu bagātas. Tagad nedaudz detalizētāk par klientu apkalpošanu. Pamanīji, ka cilvēki kļuvuši steidzīgi, ātri un reizēm pat agresīvi? Domāji, no kurienes ceļas šādas emocijas? Jā, tas viss ir saistīts ar savstarpējām cilvēku attiecībām. Pēc būtības klients ir cilvēks un katrs mēs esam personība. Lielu lomu nākotnē spēlēs tieši klientu attiecību vadīšana. Kā to pareizāk izdarīt, lai darba diena nestu rezultātu un prieku? Zemāk būs daži jautājumi par kuriem jāpadomā, jo tie ir atslēgas veiksmīgam biznesam.

Klientu attiecību noslēpumi

  1. Cik ātri tiek sniegta atbilde klientam? Jo ilgāk kavējam atbildi, jo klients vairāk izjūt dusmas.
  2. Kāds ir pirmais iespaids saskaroties ar Jūsu uzņēmumu? Jo elegantāk un patiesāk izveidots, jo klients sajūt lielāku uzticamību.
  3. Kāda ir cilvēku attieksme uzņēmumā? Jo lielāka atsaucība, jo klients vairāk izjutīs personīgu attieksmi.
  4. Vai ir viegli saprotami apmaksas un preču vai pakalpojumu iegādes nosacījumi? Jo vienkāršāk un tiešāk norādīts, jo mazāk haosa cilvēka galvā.
  5. Preces vai produktus var iegādāties online vidē? Jo vairāk atrodams internetā, jo vieglāk tikt pie vēlamā.
  6. Kā produkts vai prece dos cilvēkiem atrisinājumu problēmai? Jo būs lielāka skaidrība par šo, jo lielāka pārliecība tiks dota klientam.
  7. Kādus bonusus Jūs varat piedāvāt klientam, kad iegādāsies preci vai pakalpojumu? Jo klients vēlēsies satikt vēl un vēl Jūsu uzņēmumu.

Sazinies ar mums un pārbaudi mūsu klientu attiecību modeli! 🙂

Cilvēcīga attieksme ļaus uzņēmumam attīstīties jebkuros apstākļos

Klientu apkalpošana ir viegla?

Būsim godīgi un atklāti! Kurā laikmetā klientu apkalpošana ir bijusi viegla? Nevienā! 🙂 Katram cilvēkam ir savs dzīves skatījums un vēlmes, kuras grib piepildīt. Mūsdienās tas kļuvis ļoti izteikti, tādēļ, jo īpaši jāizzina cilvēka vajadzības, lai piedāvāto vēlamo risinājumu. Apskatīsim dažus jautājumus, kas palīdzēs noteikt cilvēka tipu un arī atvieglot ši cilvēka ikdienu.

  1. Cilvēks preci vai pakalpojumu izvēlas pēc cenas?
  2. Cilvēks preci vai pakalpojumu izvēlas pēc kvalitātes?
  3. Cilvēks preci vai pakalpojumu izvēlas pēc attieksmes?
  4. Cilvēs preci vai pakalpojumu izvēlas pēc statusa?

Katram šim klientu apkalpošanas modelim ir sava nozīme un veids kā to realizēt. Piemēram, cilvēkam, kam svarīga cena, nebūs tik ļoti būtisks izskats, bet gan rezultāts, ko saņems pēc naudas apmaksas. Cilvēkam, kam svarīgs statuss, noteikti skatīsies, kā uzņēmums izskatās, kādi ir klienti, vai ir pietiekamas atsauksmes u.c. Katram biznesam ir savi nosacījumi, izvēlies sev piemērotāko risinājumu un tiecies to piepildīt!

Kādus pakalpojumus izmanto mūsu klienti?

Mūsu aizrautība ir reklāmas nozare. Saviem klientiem piedāvājam dizaina izstrādi, web lapu izveidi, SEO auditu, SEO tekstu rakstīšanu (tieši tā pat kā šis teksts),  biznesa analītiku, lai bizness kļūtu efektīvs un peļņu nesošs, drukas materiāli, iepakojuma ražošana u.c.

Izmanto iespēju un pasūti pie mums flajerus, bukletus, kalendārus, grāmatas, iepakojumu, uzlīmes, vizītkartes u.c. instrumentus, kas pārdod vairāk!

Dalies ar šo rakstu kādā no sociālajiem tīkliem!

Līdzīgi raksti