Skrejlapas un flajeri bieži tiek izmantoti kā reklāmas materiāli, taču tiem ir būtiskas atšķirības, kas jāņem vērā, plānojot mārketinga kampaņu. Lūk, kā šie divi drukas materiāli atšķiras un kā izvēlēties piemērotāko:

  1. Skrejlapa: Skrejlapa ir lielāka papīra lapa, kas var saturēt daudz informācijas – gan tekstu, gan attēlus. Skrejlapas bieži tiek izplatītas plašai mērķauditorijai, un tās ir lielisks veids, kā sniegt visaptverošu informāciju par jūsu produktu vai pakalpojumu.
  2. Flajeris: Flajeris ir mazāka, lakoniskāka lapiņa, kas visbiežāk tiek izmantota konkrētu akciju vai pasākumu reklamēšanai. To var izmantot kā ielūgumu uz pasākumiem vai atgādinājumu par īpašiem piedāvājumiem.

Lai gan abi veidi kalpo līdzīgiem mērķiem, flajeri ir koncentrēti uz īstermiņa reklāmas kampaņām, bet skrejlapas nodrošina plašāku informāciju ilgtermiņa vajadzībām.

 

Dalies ar šo rakstu kādā no sociālajiem tīkliem!